Fylkestinget

Fylkestinget

• Arve Høiberg

arveh@vfk.no

Hans hjertesak er et velfungerende kollektivtilbud for hele Vestfold.

• Arve Høiberg

arveh@vfk.no

Hans hjertesak er et velfungerende kollektivtilbud for hele Vestfold.

• Trine Ørbæk

• Karl Einar Haslestad

• Liselotte Aune Lee

liselotl@vfk.no 950 24 333

Bosted: Tønsberg Klima, miljø og «det grønne skiftet» som rettesnor for valgene vi gjør. Kystlinje, grønne lunger og verdifull matjord må bevares for de som kommer etter oss. Vi må utvikle næringslivet og skaffe flere arbeidsplasser i fylket vårt. Jeg brenner for at alle barn og unge skal inkluderes i fritidsaktiviteter og vil at vi legger til rette også for uorganisert, fysisk aktivitet i anlegg og i friluft.

• Truls Vasvik

Bosted: Larvik Jeg brenner for lavere frafall i videregående skole, og at skolene våre utdanner elever som kan utvikle Vestfold sammen med næringslivet vårt.

• Trude Viola Antonsen

Trude er opptatt av levende distrikter og et velfungerende landbruk.

• Ole Henrik Augestad

oha142@gmail.com 916 68 531

Bosted: Sandefjord Skole og helsevesen. Kvaliteten på slike tjenester måles best gjennom hvordan de virker inkluderende og rettferdig, ikke hvordan de gir økte fordeler for de sterke og velstående.

• Heidi Ørnlo

hoern@online.no 991 68 445
  • Tom Strømstad Olsen

• Camilla Bjørkmark

• Martin Bast Sørsdal

martinbast@gmail.com 922 96 240

Verdier: Frihet, fellesskap og likeverd. Dette brenner jeg for: Et Sandefjord som skaper morgendagens arbeidsplasser. Ta vare på de ansatte. Barnehage og skole der de unge har muligheten til å utvikle seg. Trygg og verdig omsorg til alle.

• Janne Ekmann

• Morten Istre