Representantskap i Vestfold Arbeiderparti

17. nov, kl. 17:30 — 20:00, Fylkeshuset i Tønsberg

Representantskapet i Vestfold Arbeiderparti innkalles med dette til Representantskapsmøte torsdag 17. november 2017 kl. 18.30

Sted: Fylkestingssalen på Fylkeshuset. Adresse: Svend Foyns gate 9, 3126 Tønsberg

Dagsorden:

• Innkomne forslag til landsmøtet fra kommunepartiene.

• Innkomne forslag til landsmøtet fra fylkesstyret.

• Budsjett for Vestfold Arbeiderparti 2017

• Budsjett for Vestfold fylkeskommune 2017

Forslag til landsmøtet fra kommunepartiene må sendes fylkeskontoret senest 1. november ved hjelp av forslagsbasen (mer informasjon kommer). Styret vil føye kommentarer til kommunepartienes forslag før det oversendes landsmøtet. Kommunepartiet må spesifisere eventuelt ønske om at et eller flere forslag vedtas av representantskapet (og dermed blir ansett som Vestfold Arbeiderpartis forslag). AUF fremmer forslag direkte til fylkesstyret.

Ved eventuelt forfall skal representantene fra kommunepartiene melde fra om dette til leder i sitt kommuneparti. Medlemmene i fylkesstyret og fylkestingsgruppa melder eventuelt forfall til fylkespartikontoret. AUFs representanter melder eventuelt forfall til AUFs fylkeskontor.

Ved bruk av vara må delegasjonen fra hvert kommuneparti overholde regler for kjønn. I praksis betyr dette:

- Alle faste delegater kan møte uansett.

- Hvis vara innkalles, kan ikke denne bidra til å øke differansen mellom antall menn og kvinner når man ser delegasjonen under ett. Unntaket er hvor differansen går fra 0 til 1.

Vel møtt!

Med partihilsen