Seniortur til Utøya

Seniorgruppa i Vestfold Arbeiderparti inviterer til tur med guidet omvisning på Utøya. Omvisningen gir dere en unik innsikt i historien til en øy som har betydd enormt mye for titusenvis av unge engasjerte mennesker, for AUF og arbeiderbevegelsen - og for Norge. I tillegg får vi et interessant innblikk i arbeidet med å gjenreise Utøya etter 22.juli.

8. jun, kl. 10:00 — 14:00, Utøya
utøya

Vi reiser med felles buss fra Vestfold med stopp langs E-18 med mulighet for påstigning. Se under for tidspunkter og stoppesteder:

Busstopp langs E-18: Kl. 07.30: Larvik Togstasjonen Kl. 07.50: Sandefjord Foksrød-busstopp Kl. 08.05: Tønsberg Aulerød busstopp langs E-18 Kl. 08.20: Horten, Kopstad Kl. 08.40: Holmestrand, Circke K Grelland

Egenandel for deltakelse for tur er satt til 350,- pr person. Resten dekkes av Vestfold Arbeiderparti. Det er bindende påmelding pga plass på buss og opplegget på Utøya. Det er «første mann til mølla» da bussen kun har 50 plasser. Du regnes påmeldt når beløp er betalt og du har gitt beskjed om din deltakelse, se lengre ned for informasjon om påmelding.

Egenandelen betales til konto.nr: 2480 02 65955. Husk å oppgi navn.

Program for turen 10.00: Ankomst på landsiden 10.00: MS Thorbjørn over på øya 10.00-12.00: Omvisning m/guide på Utøya. 12.00: Lunsj, og egentid for de som ønsker. 13.30: MS Thorbjørn over til landsiden

14.00: Avreise med buss fra landsiden

Påmelding skjer enten pr e-post til [email protected] eller pr tlf: 33381130

Husk å oppgi fullt navn, ønsket påstigningstopp, tlf.nr, evt matallergi og bekrefte betalt egenandel ved påmelding.